Tema: Re: ir vl 24-70 vs. 24-105 + platus
Autorius: PCB
Data: 2009-01-15 10:32:58
Sunkiai tau tada... uzuojauta amigo. Be anglu siais laikais is namu geriau
neiti..
Paziurejau Photozone. Nu ka tau atsakyti... Teisybe ta kad ABU NERYSKUS. Max
rezoliucija 2050 prie tam tikru diafragmu (5,6-8F) ir tik paciam centre.
Eilinis objektyvas.. Jei nori ryskaus ieskok toki kuris tau bent 22xx duotu
ir dar geriau kad kadro krastuose nebutu zemiau 2000. Tada jau pastebesi kad
rimtesnes nuotraukos gaunasi. Jei rastum stikla kuris virs 2300 ispjauna tai
ryskumas jau tikrai reztu aki. O tie abudu tavo objektyvai labai jau pilkos
pelytes - nepirkciau del ryskumo. Kitas dar ir tamsus su savo maximalia
F4...