Tema: Re: Tinklininkai
Autorius: foxaz
Data: 2009-06-25 15:10:27
Va cia vienas toks "nesugaunamasis" buvo Utenos rajone ;)

http://urd.am.lt/VI/index.php#a/426

Gegužės 27 dienos ryte jau Alaušo ežere pareigūnai sulaikė ,,seną pažįstamą”
Sudeikių miestelio gyventoją L. S., pramintą ,,Nesugaunamuoju”. Pastarasis
statomu tinklu buvo sugavęs du įspūdingo dydžio karšius, kurie svėrė po 5
kg.