Tema: Re: Tinklininkai
Autorius: Romas
Data: 2009-06-25 11:46:11
siaip tai cia gali buti ir kitaip....
Alytaus raj, ezeras,jame jau daug metu stato tinklus, naudoja elektra vienas
veikejas, gyvenantis netoli ezero.
Na nemegstame mes jo darbu, ir kai praeita rudeni uzmate juos plaukiant i ezera
pavakary, paskambinome i GA. Nuveziau seima link sodybos ( gal pora km) ,kavos
puodelis ir grizau paziureti veiksmo.
dar nepasiekus ezero sutinku juos su vezimu judancius nuo ezero.
Paklausiau - kaip zuvys, o jie man sako - ar turi tam ezerui leidima , nes atvaziuoja
GA tikrinti ezera,,,,,,,,,,,,,,,:::)))   tai va tokios tokeles, informacijos
"nutekejimas"

Romanas