Tema: Re: Tinklininkai
Autorius: Termik
Data: 2009-06-25 08:31:24
Sveiki viruciai o gal kas galetumet duoti normalaus inspektorio tel. kuris
laksto aukstaitijos nacionalinio parko vietoves, uteniskis ,utenis ,baluosas
nu apie tas vietas ,buciau labai dekingas nes mane ir jau uzkniso tie
brakusos,tinklu pilna ,timpininku jau blemba priviso ziauriai niekas ju jau
nebetramdo.