Tema: Re: Pape
Autorius: Rokas
Data: 2009-06-08 15:54:14
Shiu metu sezono dar neatidariau - yra kas ir be ju dar kimba ;) Shiemet dar
ankstoka jiems - po didesniu karshciu drasiau imti prades. Masalo ciulpimas
nelabai shamams budingas, o kablio dydis - ne klutis net ir shlipsams. Toks
kaip indikatorius, ar shamu buvo, gali buti tai, ka dar tadien pagavai: jei
pugzliu ar kitokios smulkmes buvo, vadinasi shamu nebuvo.