Tema: Re: Pape
Autorius: Rokas
Data: 2009-06-08 13:05:16
O va as ta laida paziurejas pasaijutau laika sugaishes.
Karpiavimas tai vietomis juoka, vietomis nuostaba kele - yrankiai su
preliudija y rimta karpininka, bet zvejybos budas tai belekokis: jei dugno
ir zvejybos vietos tyrimai dar kazkiek proto ribose (kai kelias schemas
parode - suzibo viltis, kad toliau bus ydomu), tai jau sherimas - neduok
dieve - į hektara 10 kg pasharo, gaunasi 1 kukuruzas y 10 kvadratu - spek
Zilvinai, ar zuvis pasijuto sheriama?? Kazkiek reabilitavosi, kai karpiukus
paleido :)
Lydziu gaudymas tai irgi ish serijos "ka as zinau" - pora dienu prasimale
(yskaitant montaza) ir tik kelis peiliukus pagavo - Korsakas tikrai butu
daugiau pavares :D.... Ir apskritai, kodel veiksmas Latvijoje!?
Zodziu, nors pats shamus ir gaudau, bet kita laida ziuresiu tik jei daugiau
nebus ka veikt.