Tema: Re: Pape
Autorius: Romas
Data: 2009-06-08 15:32:14
klausimas kolegai -
gaudai samus, o man pries pora savaiciu pora naktu tik keli patampymai , iskaitant
kad kabliukai ir masalai ne "slipsam" buvo paruosti.
Ar tuo metu jie buvo dar nesukile,??? Gal dabar jau pajudejo ???
Gaudau Nemune , zinomose duobese, pagauta ten ne vienas anais metais ..........
nesuprantu kas vyksta.

romanas