Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: spakainas
Data: 2016-05-16 09:16:52
Praeitą savaitę pūtėm 330 brigą su tokiu kinietišku gaidžiu. Nu tai tik
reik ventilius įspaust, nes neprapučia ;] Bet iš principo visai neblogai
- kol surinkom dugną ir meškeres išsikraustėm - pripūtė kokius 80-90 %,
paskui su rankine dapūst reik. Bet nepalyginsi kur visą laiką su rankine
mojuot. Realiai kainos/naudos santykis afigienas, jei subjektyviai
vertint. Reiks ir man tokį nusipirkt.
Čia toks profesionalios pompos po kelis šimtu € tai tiem, kas kas antrą
dieną žvejot važiuoja. Man kai per sezoną gaunasi kokius 2-3 kartus
išlėkt tai užtekdavo ir rankinės principe.
O jeigu dar fleimą tęsiant - tai vabše nx tos pompos niekam
nereikalingos, reik priekabą ir vežiotis pripūstą su savim, va čia tai
kaifas, nieko daryt nereik - atvažiavai ir žvejoji.