Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-05-11 14:17:16
Kažkaip jau persirgau nostalgija medinei valčiai. Kai prasiknisi su ja
kiekvieną pavasarį, kol gali nuleist į vandenį, skubi per sausrą reikia-
nereikia lėkt nustumt giliau, kad neperdžiūtų ir nesusikraipytų, saulės
kepinama, rudenį organizuoti talką, ją nugabent kluonan... tai kažkaip
eilinįkart jai papuvus ir prireikus remonto, nusispjoviau ir paėmiau
3.8m plastikinę. Jau 4 metai ir jokių vargų - stabili, aptarnavimas -
rudenį kempine ir feiriu :), į kluoną nunešam dviese, pavasarį tiesiai
į vandenį be jokio šamanavimo. Vienintelis kas - reik priprast tyliai
elgtis, nes barška žymiai garsiau už medinę.