Tema: Re: gumine ar pvc valtis?
Autorius: Daliokas
Data: 2016-05-03 16:35:48
Na as tiek "kokybiškos" žuvies nepagaunu kiek jis pasigauna pats :) man
kolkas pats procesas/laiko praleidimas gamtoje, prapučiant galvą nuo
rupesčių, minčių sudeliojimo į vietas procesas. Be manęs į tą valti
pretendentų yra daugiau :) o kaimynui karts nuo karto alaus pastatau :)

Finansiškai man ta valtis atsipirktų turbūt per kokius 20 metų :) jei
lyginti su išlaidomis skolinantis valtį iš kaimyno :)

DJ