Tema: Re: ledas kazkada bus
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-01-24 16:13:45
Pas mane irgi ten panasiai buvo - trise palapinej susigrude per nakti,
kazkiek palanksciau, kazkiek kazkuris uzkabines nuverte, kazkas uzkrito -
vat jums ir prasom.
Kai akys nuo nemigos tik ekete ir dar biski meskeres sargeli iziuri - ka ten
dar laikikliais kazkokiais rupinsies :)
Ne Asvejos placiose stepese sedeti...
Pasuksiu kada, susiderinsim, skubos labai kaip ir ner.