Tema: Re: ledas kazkada bus
Autorius: Casper
Data: 2014-01-17 12:04:21
Butent, bijai vilko-neik i miska, tsakant.  Po vakar ir sios dienos gero
minuso be vejo ir krituliu turbut jau ir didieji ezerai bus uzsale, tik gal
dar nelipami, o ant mazesniu balu tikrai bus galima visur vaikscioti.
Nenustebciau jei ir >10cm ledas bus si savaitgali ;)
Tik klausimas kaip su kibimu bus, nes labai jau staigiai atsalo, o is
praktikos zinau, kad po staigiu atsalimu kliovas buna nekoks...