Tema: Re: ledas kazkada bus
Autorius: Petka
Data: 2014-01-20 10:11:47
Šeštadienį buvom Alaušuose (prie Balninkų) sekliojoj pusėj. Ledas 5-7
cm. Viena 1200 g lydekaitė ant voblerio ir viskas. Oras -10-12.
Vakar Antalieptės marios, kairė pusė. Ledas 10-12 cm. Abiejose vietose
sniego nėra, ledas vientisas, skaidrus ir tvirtas. Oras -18, ledas auga
bematant. Apie 10-11 val. prakirstų ekečių 14-15 val. bato kulnu
negalėjau pramušti - ledukas buvo ~2 cm storio, teko kirsti iš naujo.
Jei užvakar 1-2 smūgiais prakirsdavau ledą, vakar teko smarkiai
padirbėti. Antalieptės mariose laimikiai buvo kuklūs, bet daug.
Ešeriokai ant blizgutės, kas marmylino pagavo dar ir kuojų su pūgžliais.
Sezonas atidarytas ir visai neblogai, turint momeny, kad pilnatis, rytų
- šiaurės rytų vėjas ir plieskė saulė.
---
Petka