Tema: Re: Lietuvoje Deeper jau parduodamas
Autorius: dzonis
Data: 2013-12-13 15:05:02
Reik tada ant rites varine gysla pinta vynioti ir normaliai galingumo
paduoti ish valties akumo ,o jei dar mazai prie generatoriaus jungti.

"mindis"  wrote in message news:l8epte$cc9$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad seilejates kai mazvaikiai nauja blizguti pamate - ojojoj kokia
naujiena, kaip fana , kaip dar to nebuvo, kaip gerai tinka nemune
pasroviuj is valties leist. taigi 10 metu tokiu daiktu pilnos krautuves,
bet kazkodel niekam nereikia. ir zinai kodel - todel kad sudas visiskas
- galios sonarui mazai kad kazka normaliai rodyt.