Tema: Re: Lietuvoje Deeper jau parduodamas
Autorius: Romas
Data: 2013-12-13 12:48:23
pala , ko tu pyksti, bariesi, nepatenkintas ??
juk uz rankytes niekas neveda to prietaiso pirkti.
kas nores/norejo jau isigijo, tai irgi ju pasirinkimas.
kazkas ir Lietuvoje gali i zvejyba skristi malunsparniu jei turi.
o as vaziuoju savo masiniuku, nes neturiu malunsparnio.
taip , as pasirinkau pigesni man priimtina varianta, bet nesibaru,
kai kazkas praskrenda su malunsparniu.

Romanas