Tema: Re: Lietuvoje Deeper jau parduodamas
Autorius: bidoks
Data: 2013-12-11 12:39:27
Mūsų chebrą, rezultatai tenkina.
Sėdint su plūdinę ar dugnine, prie ežero ant liepto ar šiaip, tai tikrai
liuks daiktas.
Aišku kas turi valtis, tas turbūt turi ir tuos stacionarius echolotus ir
jiems neaktualu, bet man jis patiko.
Tikrai atlieka tai, ko aš iš jo ir tikėjaus.
Pamėtei, apčiupinėjai dugną, gylius ir žvejoji.

"Laurukas"  parašė naujienų news:l89due$2lg$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip ispudziai po bandymu?