Tema: Re: Buciukai
Autorius: Romas
Data: 2013-09-04 12:06:54
taip , buciukai zuviai ir veziui skirtingi .
vezio buciuko skyles atviros ieiti - iseiti, nes vezys iejes i buciuka nusileidzia i
dugna
ir negali iseiti.
Gi zuvu buciukai su tokiu siaurejanciu audiniu uz iejimo landos link buciuko
vidaus.Vezys per tokia anga neieina vidun,
kabinasi audinys  , neleidzia , o zuvis lengvai patenka i vidu.
Visa sita suzinojau Gariunuose, kai ieskojau buciuku veziam.
Beje ten maziau buciukus zuvim  , tokius nemazus , gal 3-4 m ilgio, ir beveik metro
skesmens.
tokio principo nediduka pasiemiau, kaime imeciau i tvenkinuka, karosai pripazino kaip
teigiama
iranki, dabar galiu is vakaro imetes , ryte randu karasiku, kelias desimtis , ir to
pakanka gaudyti
skrituliais ar su pludine lydekine. Kad ju butu gausiau, pabarrstau mirkytos duonos ,
arba tiesiog karosiniu
pasaru sauja.

Romanas