Tema: Re: Buciukai
Autorius: priest
Data: 2013-09-04 10:26:16
Na jeigu nebandant "išvartyt" savo naudai ir griežtai laikantis taisyklių,
tai tokiu būdu sugautas žuvis privalu tiesiog paleist, kaip kad privalu
paleist žuvis ( sugautas leistinais žvejybos įrankiais), kurioms kabliukas
įsikabino ne į galvą ( MŽT punktas 10.1).
O bučiukas, skirtas vėžiams gaudyti ir naudojamas žuvims, tampa tiesiog
draudžiamu tinkliniu žvejybos įrankiu (10.3)

priest