Tema: Re: Buciukai
Autorius: priest
Data: 2013-09-04 09:50:52
Kolegai gali atsakyt: taip, galima, leidžiama netgi  naudot nedidelius
tinkliukus ir mikro elektros aparatus ( kurie užmuša ne daugiau kaip 5 vnt.
arba ne daugiau kaip 5 kg. ( kad nebūtų MŽT pažeidimo)) :).

O jeigu rimtai, tai MŽT aiškiai parašyta:

bučiukas vėžiams gaudyti – ne ilgesnė kaip 100 cm ir ne platesnė kaip 50 cm
gaudyklė;

Parašyta aiškiai ir nedviprasmiškai "vėžiams".

Bet jeigu kolegos vardas Milvydas, tai gali ir negaliot, nes niekas
neįrodys, kad vėžys nėra žuvis.

priest