Tema: Re: su spiningu Juodkranteje
Autorius: Daiva D.
Data: 2012-08-27 08:32:09
Visokiais būdais bandžiau skusti ešerius, nes tipo "mėgstu odelę", bet vis dėlto supratau, kad ešerius be odelės irgi labai mėgstu :) Todėl dabar tik lupu odą. Penktadienį parvežė man tokį "laimikį", 16 mažų ešeriukų :)
Per valandą sutvarkiau:
žiaunos ir viduriai lauk,
į šaldiklį nukeliavo atskiri indeliai:
1. Odos ir šonkauliai,
2. Galvos, uodegos ir krūtininiai pelekai,
3. Stuburai su viršutiniais ir apatiniais pelekais,
4. File (miniatiūriniai filiukai, kurie dedami į žuvienę pačioj pabaigoj, iš visų ankstesnių detalių išvirus sultinį ir perkošus :).
Dar kokie keturi tokie laimikiai, ir bus puiki žuvienė, triguba ar net keturguba :) Jei parvežtų didesnių, file palikčiau kepimui.

Bet tikrai nebūtina tiek terliotis. Išvalyti vidurius ir nulupti odas galima buvo per kokias 15 minučių. Youtube yra išsamių iliustracijų kaip tai daroma. Gal kas nors pasidalins nuoroda.