Tema: Re: su spiningu Juodkranteje
Autorius: tranzoo
Data: 2012-08-16 19:53:21
as nepraktikuoju gaudyt su spiningu.

bet esu savo akim mates, kaip ten gaudo starkius ir eserius guminukais.
eserius su vienu, o starkiams kazkaip du gumikukus risa.

bandziau karta ir as, bet kazkas su manim negerai, nes starkiai panosiai
sokineja, o nepagavau nei vieno...

dar maciau kaip lydeku pagavo - su blizge ir su mepsu.

seiptai mariose geriausiai eseriai kimba ant mailiaus. per pora val geras
maximinis maisas per dvi meskeres. pludines.