Tema: Re: su spiningu Juodkranteje
Autorius: servisas
Data: 2012-08-17 15:59:30
Klausyk, daba biski pakomentuosiu tai, ka parasei pries tai.
Pirma, starkiai nesokineja, o pelekai starkio buna tik tada, kai ant ju buna
pritvirtinta birkute su uzrasu "starkis".
Maximos maisais eserius tenais gali traukti tada, kai valas yra gamintas
"lietkabelio" ir jo kvadratura bent 1,5 mm2. Nu ir ant meskeres
akumuliatorius vietoje rites.
Lydeka kursiu mariose yra gan retas egzempliorius, ypac vasara, kai vandens
skaidrumas 10 cm. Na, ne Juodkrantej, bet Preiloj vasarojant jau 15 metu is
eilies teko susidurt su 2 lydekom- viena pazistami ismaine ant alaus bonkes,
kai verslinykai pro juos zvejojancius plauke, o kita musu namuko komendantas
pasakojo, kad kazkas sugavo.
Starkius- na, Juodkrantej gal pagauna, bet Nidoj- Preiloj- Pervalkoj tai
mission impossible. As daugiau esu unguriu sugaves, nei starkiu, nors kasmet
bandau sugauti.
Draugelis daznai buna Juodkrantej, na, pagauna eserioka viena- kita ant
tvisterio, taciau ant slieko vistiek geriau kimba. Apskritai, problema tenai
su tvisteriu, pagausi kelis per ryta, nebent pasiseks.
Siemet is viso, visi kas buvo zvejot mariose tie verke, nebent kokie
Klaipedos profesionalai. As per 1,5 savaites buvimo buvau 3 kartus islekes
rytais pazvejot, viena syki nieko is viso, kita karta 3 pugzliai (Preiloj
abu sykius), trecia karta Juodkrantej- 4 eseriai gal po ~120 gramu ir
pugzliai kokie 8. Viskas. Maximos maisa jei pagausi, tai nebent tuscia
pluduriuojanti.