Tema: Re: Zurnalas ZVEJOK
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-04-03 13:51:36
:)
aš tau galiu skirtingų klasių, skirtingų gramatūrų leidinių paduoti -
galėsi pats įvertinti - koks skirtumas dėl popieriaus.
o skirtumas ištikrųjų yra, tai ir kaip ranka popierių jaučia, kaip dažą
priima ir kaip ant jo dažas nugula, kaip vaizdas perduodamas, kaip
paprasta spaudėjui su juo dirbti ir t.t.