Tema: Re: Zurnalas ZVEJOK
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-04-02 16:08:03
neseniai nusipigino jie su popieriumi, anksčiau jis buvo LWC1, dabar SC
klasės. o Lietrytis, klientui pageidaujant gali ir dar įdomesnių
popierių gaut - nūdien daug ką lemia kaina, tad užsakovai vartosi ir
piginasi kaip tik gali. o straipsnelius, daugelyje atvejų, (būtent į
Rybolovą) rašo patys skaitytojai.
kitas reikalas yra "Rybolov Elite" (ta pati redakcija). daugiau
reklamos, bet ir informacijos pateikimas galingesnis ir aprėptis daug
didesnė. tas daug smagiau skaitosi.