Tema: Re: Zurnalas ZVEJOK
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-29 19:17:58
Tiesa,Petruxa,glagolish ! Va, paziurekime I toki leidybos ubageli,kokiu yra
rusiskas Rybolov - formatas maziukas, atspausdintas ant xer zino kokios
kokybes popieriaus (ir is kur tik Lietrycio spaustuve tokio gauna?),
straipsnius jame raso nezinomi autoriai(bent jau man), pilna karvaiciuku
pamokymu is serijos "sdelai sam iz ni cego", bet gyvuouja jis ir
garantuotai,kad dar gyvuos, nors pas rusus zvejybiu zurnalu yra tujeva
kucia - ant bet kokio skonio ir bet kokiai kisenei.

"Petka"  parašė naujienų news:jl0vjc$n2f$1@trimpas.omnitel.net...

Jei žvejui reikia "kažko" - tu jo niekuo nenustebinsi. Beje, aš labai
abejočiau ar reikia stebint. Paprasčiausiai gal užtenka naudingų ir
įdomių straipsnių, originalių ir kokybiškų. Perspausdintos ir reklaminės
makulatūros apstu, kuri stengiasi kažką kažkuo nustebinti.
---
Petka