Tema: Re: Patikslinkit info apie leidimus
Autorius: BG
Data: 2012-02-14 16:16:47
Na zinai jei mojuotu ginlu be prasmes, turetu labai rimtu problemu, kadangi
pas ginkla galima naudot tik esant realiam pavojui gyvybei, o jei jau kazkas
prasidetu, povandenine pneumatika irgi neblogai sauna, tik virve nukirpt
reikia :-)  Net policija negali saudyt vejantis nelabai rimtus
nusikaltelius, nebent i padangas.

"@runAsUser"  wrote in message news:jhb110$rtp$1@trimpas.omnitel.net...

Ne nuomotojas, AA inspektorius, o jo teises kaip policininko beveik, ir bent
vienas is grupes turi buti ginkluotas, pabandyk, pvz., ungurinius upelius
kontroliuojancius mafukus pajudinti plikom rankom - susaudys kaip
Afganistane.