Tema: Re: Patikslinkit info apie leidimus
Autorius: Arvis
Data: 2012-02-13 14:13:00

Važiuoju magistrale vasarą, pvz., 110km/h. Ženklų jokių (greitį ribojančių ir pan.) nėra. Pimpt, sustabdo mane inspektoriai ir sako: mokėk, brolyti baudą, nes čia reikia važiuoti 90. Klausiu - kur ženklai? Atsako - pernai buvo, gal koks lapausis nulaužė, maža ką. Mokėk baudą, nes nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.
Ir mokam?
Aš tai ne.