Tema: Re: Patikslinkit info apie leidimus
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-02-13 14:18:19
Kazkaip neitikinamas palyginimas...
Daug matei magistraliu be atitinkamo zenklinimo? O jei nera, tai ir vaziuoji ne pagal "paniatkes" o pagal KET - tavo duotu atveju - 90 km/h, jei ne gyvenviete.
Keliu prieziuros tarnyba jau pasirupins kad zenklai BUTU, kitaip juos pacius gerai pratraukti gali. O va telkinio nuomininkas nesirupina, ir kol kas negirdejau, kad kas juos patrumpintu, sakau, kai iseisiu i pensija, gal reikes tuo uzsiimti :)))