Tema: Re: apie vegele
Autorius: Romas
Data: 2011-11-24 12:38:48
na taip . ir as priklausau tinginiu kategorijai, nemegstu toli tempti visa manta.
O mantos daug , kazkaip megstu nors ir nedaug , bet tureti komforta.
1. meskeriu deklas, riciu komplektas, dezute su viskuo , kas risama , kabinama
ant meskeriu.
2.didelis sketis (tinka dviese gaudant)
3.krepselis su maistu,
4.didelis bulvinis maisas su malkomis(antras lieka masinoje)
5.balionas duju su dujiniu zibintu
6.nemaza zvejybine kede su atlosu.
tagi ieskau galimybes privaziuoti arti

Romanas