Tema: Re: apie vegele
Autorius: Povilas
Data: 2011-11-23 20:20:52
Bl... kai prisimenu paties sudalyvautas vegelines "zvejybas" per paskutinius
n-iolika metu ir ju "rezultatyvuma", bei tuos kelius kelelius ir technines
pasekmes : prakirstus ratus,nutrauktus glusakus,nudraskytus bamperius ir
klampojima po purvynus ,bandant istumti masinas, pasakiau sau - nxj man sita
"egzotika" !

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:jaieq4$6gt$1@trimpas.omnitel.net...

laukai jau sumalti vietomis į nieką.
leidimus būti pasienio zonoje - gavau. visur balos, visur šlapia. iš
4-ių du varomi - vienas gale, vienas priekyje. ;) senas outbackas tik
vienoje vietoje "dal sboj", per lėtai įrėdėti bandžiau įkalnėn išmalton.
teko grįžt 2 metrus ir jamt įsibėgėjus.

o laukai išmalti žemės ūkio technikos arba paseniečių džipų.
keliukai per laukus - provėžose vanduo yra, neprovėžose - nėra. jei
neįtraukė į "vagą" važiuosi lengvai ir patogiai, bet jei slystelėsi -
tai geriau būk su aukštesne prošvaisa ir geresnėm padangom.