Tema: Re: apie vegele
Autorius: Žvejoklis
Data: 2011-11-24 08:44:54
Kiek pamenu as savo vegelizmus per 7 metus, nebuvau ne karto uzklimpes, nors
vaziavau su paprastais minivenais. Esme yra teisingai pasirinkti vieta ir
nebuti tinginiu, jei kelias blogas, niekada nepatingiu nusitempti iranga
kokius 500 - 600 metru. Maciau uzklimpusiu daug - mano nuomone ju problema
ta, kad nori su bet kokia auto privaziuot iki vandens.... o tada ir
prasideda problemos :)