Tema: Re: valtys
Autorius: Casper
Data: 2011-06-14 14:47:43
Sutinku, kad butu buve greiciau. O sutarties uztenka laisvos formos ant
balto lapo, tik surasyk visus reikiamus duomenis.
Sita pati, kiek supratau valti registruosi kaip motorine, tai iskart
pasiziurek ko reikia techninkinei. Sunkiausia bus su 27,5 m (ar kiek ten
reikalauja) ilgio neskestancia virve. Man uzteko pasakt, kad prie valties
buvo supakuota, kolegai taip pat to uzteko, kitas kolega kai isgirdo apie
neskantancia virve iskart nuejo i parduotuve, nupirko "gaivaus gerimo" ir
praejo techinikine :) O pratesiant valties TA uztekdavo Novikui pasakyti,
kad viska turiu, jis tik primindavo, kad ant vandens patikrint gali ir psio
:)