Tema: Re: valtys
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-10 18:05:03
sorry dar uz lameriska klausima.. o tie Larusai irgi C kategorijos? ar cia
visiskai dzin?:)  ir ar labai blogiau/geriau kad Laruso bortas 42cm, o
piranhos 45cm.? kalbu apie abu 360cm dydzio.. nors ir plotis ir keliamoji
galia tokia pat..
aisku larusas turi daugiau privalumu.. du stumdomus suolus.. inkaro kablys
su ritiniu..:) sirdis linksta link laruso:)