Tema: Re: valtys
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-14 14:14:12
pabendravau su Stanislovu Noviku.. labai nemandagiai ir grubiai snekejo..
ale man niekas neidomu.. ir nesigilinsiu i situacija.. kieno vardu isigijimu
dokumentas to vardu ir registruojam.. nori savo vardu ir pirk savo vardu, o
ne zmonos.. tada paklausiau, jei valti perku is fizinio asmens juk saskaitos
jis nerasys.. kokiu dokumentu reikia.. vel sneka ta pati.. isigijimo
dokumentu.. sakau kokiu? notaro pirkimo-pardavimo sutarties..  tada
jis..notaro nereikia.. pas mane pilna zmoniu.. mes konsultaciju neteikiam..
pirk ka nori.. o mes jau zinosim kaip uzregistruot.. sakau, ok.. gal galit
prisistatyt.. sako: o kam? ir taip turiu daug darbo.. paskambinkit ziema
tada pakonsultuosiu, gal..  tai sakau.. noriu priregistruot valti.. noriu
zinot kokius dokumentus atsinest.. jis vel.. isigijimo dokumentus.. sakau
perku is fizinio asmens (zmonos), saskaitos ner.. ka atsinest? valties
dokus... ir.... pardavejo paso kopija.. vuolia..  nu bet geriau ateikit pas
mus ir paziuresim.. ir siaip nesu as nemandagus.. va pilna zmoniu ir visi
gali patvirtint, kad as mandagiai sneku..  aciu labai ir geros dienos..
aisku klausimas lieka atviras.. ar zmona gales parduoti man nepriregistravus
valties savo vardu..  is kitos puses.. ar yra prievole registruoti valti,
jei ji garaze guli..? nusipirko.. ir persigalvojo per nakti.. tada pardave
man.. atsisvieciu jos pasa.. pasiimu valties dokus ir keliauju pas
Stanislova:)