Tema: Re: keista
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-05-26 11:50:04
Placiakakciai ten Amerikoj.
Blin, teko cia neseniai su GA inspektoriais vienam ezeriuky uzpelkejusiam gainiotis brakusas, sedejau uz rumpelio, tai gal 3-4 vienas paskui kita tokie pliauskos kokiu 4-5 kg prieky valties is vandens issoko. Akys ant kaktos mums visiems irgi issoko - vienas dalykas Youtube ziureti, visai kitas, kai ne daugiau, kaip 10 m nuo valties toks teskiasi i vandeni...