Tema: Re: keista
Autorius: Andu
Data: 2011-05-25 18:44:16
Vakar kaip tik gavau laišką iš Floridos - amūrus pas juos veisia tvenkinių
valymui, pagavus reikia paleisti. O Romanas turbūt turi omenyje
plačiakakčius - va tie tai yra Amerikės bėda - dusina juos, kad vietinių
rūšių neišstumtų, ypač juos smaugai Ilinojaus valstijoj, kad nepasiektų
Didžiųjų ežerų (bent tai aiškino per National Geographic TV)

Andu