Tema: Re: keista
Autorius: Romas
Data: 2011-05-26 10:31:07
per tas laidas neskirste i amurus/placiakakcius.
tiesiog ivardino Azijos karpiais.
ir isvis- ar kas nors zinote kokia zuvi , kuria perkelus i kita zemyna
ji nepadarytu zalos ??
o ypac "karpines" zuvys.
po keliones i Australija kolegos pasakojo, kad karpius jei pagavai - negalima atgal
paleisti , jie kenkejai ::)))
pas mus karpiai tai ohohoooo laimikis, o kas butu , jei jie imtu masiskai dauginti s??
na pvz Kauno mariose ju daug, ir tokia vasaka karsta kaip pernai , jie galejo isnersti
sekmingai.Rezultatus pajusime po keliu metu. Nesakau - tai gerai ar blogai.
kiek pamenu pries gal 20 metu karosu Kauno mariose nebuvo labai jau daug,
o pernai , kai teko matyti pramonines zukles tinklais laimiki , tai ivertinus zuvu
kieki ir dydi,
ispudis rimtas .

Romanas