Tema: Re: kaip pagauti stintelæ?
Autorius: VE
Data: 2011-02-15 13:31:25
O tai toks plonas ledas Dusioje ? Ar tiesiog į kokią nors eketę pataikėt ?
Buvom Elektrėnų mariose, ten kur šiltas kanalas išteka. Per 200 m nuo jo
ledas 20 cm .... Dusioj gi nėr jokių šiltų srovių. O Elektrėnų marios irgi
nemažos .....
Šiaip gerai kad išsikapstėt. Šiemet aš pirmą kart išsimaudžiau, ale iš kart
į mašiną lėkiau.

VE

"pasidalinkit patirtim"  wrote in message

Žūkle gavosi ekstremali - buvom  keturiese, vienas kojas įkišo lipdamas ant
ledo, aš ir dar vienas kolega įlūžom eidami kartu apie 500m nuo kranto, kur
žeme už kokių 15-18 m vertikalia kryptim. Chebra ištempe. Išsitraukę
pluduriuojančias dežes, vistiek patraukm gaudyt. Vienas į krantą eit
pabijojau, o kolegų kovines dvasios maudynes nepaveike. Visa tai
šeštadienį- -9,5C, vejas rimtas. Sugebejom išbūt iki 14val, pagavau 25vnt,
kolegos gaude ešerius. Beveik visi stintelių kibimai ant apatinio
kabliuko.Iš pat ryto kibimas agresyvus- kaip tikros stintos, ant stovinčios.
Veliau- tik dirbant kaip su avižele. Gaudyta Dusioj