Tema: Re: kaip pagauti stintelæ?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-02-07 11:35:19
jau ne tik manjakas, bet ir karūnuotas manjakas. ;)
o gimp tau daugiau mažiau viską surašė.
dabar pas daugelį madoje meškerėlės be sargelio, aš prie jų niekaip
negaliu įprasti, nors aplink jomis gaudantys mane apgaudo. aišku apie
MŽT tie dėdės tik kažkur girdėję.
pas man viskas daugiau mažiau paprasta - pagrindinis valas 0.16, šiemet
sistemos valas 0.12, kabliukai 15nr. dry flyjamas (museliniai sausom
muselėm) TMC, juos pradėjau naudoti tik šiemet, baluoše 11nr. per
dideli, 15 pats tas, ant kiekvieno kabliuko po fosforinę kramkę, kurios
nifiga neveikia, nes šalia gaudantis kolega A Daba Gerai be jų sugaudo
lygiai tiek pat, o ir kabliukai pas jį owneriai berods. žodžiu realiai
apčiuopiamo skirtumo kabliukuose ir fosforiukuose nematau.
sargelis pas mane oldskulinis ir taip išlankstytas, kad kiti juokias, o
man gerai, labai jautrus. svarelis 5-7g. manau 7g su mano sargeliu yra
maksimumas.
sistemos ilgis apie 3.5m, 6 kabliukai.
vienas iš svarbesnių dalykų yra pats spiningėlis. mano subjektyvia
nuomone - jis turėtų būti neperkiečiausias, su kietesniu įrankiu vargu
ar geriau pakirsi, bet kad prarasi žuvies pojūtį tai faktas. skaudu
ištraukti iš 25m gylio tuščią sistemėlę.
va aš gavau dovanų iš Karolio labai neblogą įrankį - Atemi Extra Light.
norėtusi vos minkštėlesnio. ritukėje turi būti "klipsiukas" valui
užkišti, kai gylį reikiamą atrasi.
beje, pas Petką yra afigėnni stoveliai meškerėlėms. aš gaudau meškerėlę
pasidėjęs ant kibiro.

jei tau teks pirktis parduotuvėje įrankį ir koks Jonas Šūdarankis
pasiūlys stintelei kietą kuoliuką - pisk snukin. jis čia penktadienį,
man šalia esant, vieną vaiką apgaut bandė, susikirtom juodai. mariksą už
senukų išbraukiau iš sąrašų už akiplėšišką melą ir akių drąskymą.