Tema: Re: kaip pagauti stintelæ?
Autorius: pasidalinkit patirtim <pasidalinkit patirtim@jeinegaila.lt>
Data: 2011-02-14 11:57:23
Nors lipdamas ant ledo nesyk buvau užmerkęs kojas, bet taip normaliai įlūžt
dar nebuvo tekę.
Didžiausia klaida, kurią padariau- tai išsiropštus ant ledo puoliau gelbeti
telefoną, fotoaparatą ir mašinos elektroninį raktą. Numestos šlapios
pirštins iškart virto kaulu- jau paskui neužsidejau. O įlūžus tunelio gale
šviesos nepamačiau, tik laukiau, kada pasidarys šalta. Bet per visus
drabužius iki kūno vanduo nespejo daeit- šalta nebuvo. Ir išlipus net batai
viduj buvo sausi, tik po kokių 20min pagal visus fizikos desnius vanduo iš
šlapių kelnių susirinko batuose.
Ir dar- kišenej turejau nagus, bet dabar galiu drasiai pasakyt- nagų vieta
ant kaklo, o ne kišenej. Visai nebuvo noro paleist ledo kraštą ir kišt ranką
po vandeniu į kišenę ieškot nagų.

"A daba gerai" <dievuiyausi@van.lt> parašė naujienų
pranešime:ijarbm$2o0$1@trimpas.omnitel.net...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5871 (20110213) __________