Tema: Re: naktiniai karsiai
Autorius: Romas
Data: 2011-02-02 12:36:43
"Ash" <esmitas_eta_g@mail.com> wrote in message
news:iib8p2$o6i$1@trimpas.omnitel.net...
> Kadangi maršrutai maždaug sutampa, tai kada nors pašnekėsim gyvai. Mano kompanija
> maždaug pastovi ir lengvai identifikuojama: vyras, 10 m. berniukas ir senbernaras.
>
> Kažin kodėl žuvys vasarą apleidžia pavasarines vietas?  Man regis, kad pavasarį
> žuvis laikosi atviroj srovėj, kai vasarą nusistovi mitybos valandos giliose duobėse.
> Gal dumble dar nebūna kirmėlės išsiperėję ir jos nešmenimis minta?
>
> Man vietos skirstosi maždaug taip:
> 1. Gera vieta ir nepopuliari. Dažniausiai jos nenaudojamos, nes lengvai nusibaido,
> sunku prieiti, nėra kaip užmesti ar labai daug nutrauki.
> [...]
kodel zuvys apleidzia pavasarines vietas ??? atsakymas paprastas manyciau -
tikslas pavasari susiburiuoti pries nersta,na ir po ziemos jom sunkoka laikytis
sroveje.
bet kokiame sroves suletejime maistas lengviau "pagaunamas" o ir to maisto
gal daugiau. Vasara kitas  gyvenimu rezimas "")))

jau keleta metu nelendu i "kolxozus", tiesiog norisi sau laisvai issimetyti dugnines
kur noriu, o ne ten kur galiu, kad su kitais nesusipinciau. Na kaip pvz, ties
Rambynu turiu pameges damba, ji gana ilga, prasideda gilia  ir placia uzdambio
duobe, toliau gana seklus tarpudambis, ten kietas dugnas, ir po to didelis
priesdambis su nemaza duobe , dugnas zvyras.
jei randu ta damba laisva, sedu i dambos viduri, svareli sodinu i sekluma (vasara buna
islidusi esant zemam vandeniui) , kita sodinu irgi i sekluma  , kazkiek pasroviui, ir
arciau
kranto , ten kaip ir pagilejimas-protaka, ir nuejes gal 15 m pasroviui metu link
priesdambio duobes trecia svareli.
viskas taip atliekama, kad surasciau, kur ta zuvis laikosi , maitinasi.
As niekam netrukdau, ir bet kuriuo metu galiu su visa iranga susikoncentruoti
bet kurioje dambos vietoje.
Bet pagrinde vaziuoju i zukle dviese, ir tai turi savo dideli pliusa. Visgi su 6
kotais aptikti zuvi daug lengviau , nei su 3 kotais. Jau nekalbu apie bendravimo
prie vandens privalumus.
tiesa, pirmas pastebejimas atvykus prie dambos - ziurime , kur paskutini karta
gaudyta,
juk mes atsivezame savo kuoliukus, o vietiniai zvejai ismeigia medini "dvisaki" ir ji
palieka. Dar pastebejimas - vietiniai megsta zuvi nuskusti prie vandens, ir zvynai juk
kazkiek
lieka pakranteje, galiu spresti - ka pagavo.Jei daug istrypta, reiskia gaude daznai.
kas del karsiu pagavimo - tai jie gali kibti net ir po pirmo masalo uzmetimo, bet gali
ir neeeee ::))
svarbu, ar pasigauna stambi kuoja, jei tokiu yra,karsiai irgi pasigaus, nes buna kad
uzeinancio burelio
karsiu tenka ir pora ar daugiau valandu palaukti. Jei ilgai nekimba stmbesnes kuojos,
karsiai, vis tiek
maloniai sedziu pakranteje, net ir zinodamas, kad "siandien" - nekimbadienis gali
pasitaikyti.
pasarai -nekabinu serykliu, ten ju nereikia iki gaudymo vietos numetu pasaru rutulius.
Naudoju paprastus lietuviskus pasarus karsinius, imaisau kazkoki kieki kukuruzu.
apie sistemele - apatinis kabliukas 25 cm auksciau svarelio, apie 40 cm pavadelis,
virsutinis 1-1.5 m auksciau, pavadelis 25 cm. Svarelius naudoju tik slyvutes su
suktuku.

Jei randu uzimta megiamiausia damba , ir kart vaziuoju prie kitu , tik tose kitose
komforto
lygis zuklei zemesnis , nes yra krumynai, reiskia maziau laisves , na ir masina nuo
zukles
vietos daaaaug  toliau .

Dabar - del dviese nusibaido ??? ne, pavasari jos nebaikscios, paziurek kiek pasigauna
"kolxozuose" , jei jau kimba ta diena zuvis, tai jos nesustabdysi ::))
svarbu zinoti - ar tokioje vietoje is vis pasigauna karsiai, juk jie ne visas dambas
megsta lankyti gausiai.

Romanas