Tema: Re: naktiniai karsiai
Autorius: Ash
Data: 2011-02-02 11:39:46
Kadangi maršrutai maždaug sutampa, tai kada nors pašnekėsim gyvai. Mano
kompanija maždaug pastovi ir lengvai identifikuojama: vyras, 10 m. berniukas
ir senbernaras.

Kažin kodėl žuvys vasarą apleidžia pavasarines vietas?  Man regis, kad
pavasarį žuvis laikosi atviroj srovėj, kai vasarą nusistovi mitybos valandos
giliose duobėse. Gal dumble dar nebūna kirmėlės išsiperėję ir jos nešmenimis
minta?

Man vietos skirstosi maždaug taip:
1. Gera vieta ir nepopuliari. Dažniausiai jos nenaudojamos, nes lengvai
nusibaido, sunku prieiti, nėra kaip užmesti ar labai daug nutrauki.
2. Gera vieta kurią visi žino. Deja, čia nuolatos kolchozas, neužilgo kažkas
susidomi užšerta vieta ir geriau nešti kudašių vos tik randi "draugą", kuris
galvoja, kad "abu tilpsim". Pagausi maždaug tiek pat (dviese ten pat vis
tiek nusibaido), o nuotaika liks nesugadina.
3. Šiaip sau vieta, bet aplink nieko nėra. Tokios irgi geros.  Gerai pailsi,
o kokią didesnę žuvį šeimynai papenėti vis tiek išgriebi.

Ed.

"Romas"  wrote in message news:ii8rqr$bon$1@trimpas.omnitel.net...

neesu  jokia enciklopedija, siaip megstu stebeti - ka daro kiti,
kurie pagauna daugiau nei as, ir is to stengiuosi padaryti kazkokias
isvadas.

kas del pavasario - viskas priklauso nuo vandens lygio. esant zemam
vandeniui viskas lyg ir paprasta, randi damba, kurioje priesdambis ,
tarpudambis
yra letesnes zymiai sroves nei  vagos srove. Meti  i sroviu riba dugnine, ir
gaudai.
tik reikia zinoti tokias dambas , kur jau eile metu gaudo karsius. O tai
suprasti
pavasari gana lengva,
ir radus istrypata teritorija, prismaigstytus kuoliukus, gali buti
uztirintas, kad ten
ne karta vyko
pavasarine zukle.
Kazkaip nepastebejau skirtumo ar gaudaoma tiesiame upes ruoze, ar isorineje
vingio
dalyje,
ar vidineje. Skiriasi tik atstumes uzmetimo .
Kai aukstas vanduo , tai kaip taisykle gaudoma ryskiai arciau kranto, kur
vandens
srove
kazkiek suleteja, ir tai gali buti tiek duobe, tiek sekluma,

visgi pagrinde renkuosi zinomus ruozus, ten kur daug metu gaudydavau.
Pavasarinei
zuklei
nebesiverziu i pati zemupi, uztenka ir iki Rambyno nukeliauti, aisku jei
leidzia
pravazumo salygos.
bet jei nepravaziuoju ties Rambynu, tai ka kalbeti apie kokius Plaskius ::))
naudoju 3 fiderius, kurie uzmetami skirtingais atstumais, ir naudojant
skirtinga
masala.
masalai - slieku kuokstas mesliniu, naktinis sliekas, kukuruzas.
risu 2 kabliukus, kukuruzas + sliekai, naktininis + sliekai, kukuruzas +
naktinis.
jei ta diena yra kibimas , tai toliau atsirenku - kur mesti masalus, kokius
naudoti.

Romanas