Tema: Re: naktiniai karsiai
Autorius: Romas
Data: 2011-02-01 13:46:35
neesu  jokia enciklopedija, siaip megstu stebeti - ka daro kiti,
kurie pagauna daugiau nei as, ir is to stengiuosi padaryti kazkokias isvadas.

kas del pavasario - viskas priklauso nuo vandens lygio. esant zemam
vandeniui viskas lyg ir paprasta, randi damba, kurioje priesdambis , tarpudambis
yra letesnes zymiai sroves nei  vagos srove. Meti  i sroviu riba dugnine, ir gaudai.
tik reikia zinoti tokias dambas , kur jau eile metu gaudo karsius. O tai suprasti
pavasari gana lengva,
ir radus istrypata teritorija, prismaigstytus kuoliukus, gali buti uztirintas, kad ten
ne karta vyko
pavasarine zukle.
Kazkaip nepastebejau skirtumo ar gaudaoma tiesiame upes ruoze, ar isorineje vingio
dalyje,
ar vidineje. Skiriasi tik atstumes uzmetimo .
Kai aukstas vanduo , tai kaip taisykle gaudoma ryskiai arciau kranto, kur vandens
srove
kazkiek suleteja, ir tai gali buti tiek duobe, tiek sekluma,

visgi pagrinde renkuosi zinomus ruozus, ten kur daug metu gaudydavau. Pavasarinei
zuklei
nebesiverziu i pati zemupi, uztenka ir iki Rambyno nukeliauti, aisku jei leidzia
pravazumo salygos.
bet jei nepravaziuoju ties Rambynu, tai ka kalbeti apie kokius Plaskius ::))
naudoju 3 fiderius, kurie uzmetami skirtingais atstumais, ir naudojant skirtinga
masala.
masalai - slieku kuokstas mesliniu, naktinis sliekas, kukuruzas.
risu 2 kabliukus, kukuruzas + sliekai, naktininis + sliekai, kukuruzas + naktinis.
jei ta diena yra kibimas , tai toliau atsirenku - kur mesti masalus, kokius naudoti.

Romanas