Tema: Re: žieminiai batai
Autorius: priest
Data: 2010-10-20 09:08:53
Aš jau turbūt keturias ar penkias žiemas taip ant ledo žvejoju. Nusipirkau
"second hand-e" guminius "Jetty" už 15 Lt.( geri guminiai, skirti žiemai,
aukštas padas, grubus protektorius). Vidinis įdėklas jau buvo sudrožtas, tai
turguje nusipirkau minkštus veltinius už 60 Lt. ir sukišau į tuos guminius.
Rezultatu esu daugiau negu patenkintas, šilta, galima vaikščiot ir per
vandens apsemtą ledą ir per sniegą braidyt, šalta kojoms dar nebuvo ( prie -
20 nežvejojau, tvirtint kaip tada būtų- negaliu). Kolega darė lygiai taip
pat, tik guminius pirko darbų saugos parduotuvėje ( pigiau, negu
specializuotoje žvejų parduotuvėje).
Tie specializuoti garsių firmų žieminiai batai su ultra šiuolaikinėm
technologijom manau irgi geri, bet tai kainos kainos... :)

priest