Tema: Re: Dugnines: bezdzioneles?
Autorius: Ash
Data: 2010-08-19 15:55:43
Malonu susipažinti.
Mano tėvai gyvena tarp Galzdonų ir Plaškių ir aš vis labiau nusimenu ties
jais esančiu Nemuno ruožu. Šis ruožas geras šamams, sazanui, bet su
karšiais, kurie ir yra pagrindinis mano taikinys, čia ne kas. Viena vertus
žiauriai brakonieriaujama, kita vertus, spėju, dalis didelės žuvies laikosi
Gėgėje ir kanaluose kur žvejoti nemoku ir net nebandžiau.
Ties Nausėdų kaimu Nemunas skyla į Rusnę ir Atmatą, ir ties Plaškiais
tekanti Rusnė jau visai kita upė negu Nemunas. Tai va, aš važiuosiu į
Rambyną :).

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5378 (20100819) __________

http://www.eset.com