Tema: Re: Dugnines: bezdzioneles?
Autorius: Ash
Data: 2010-08-19 10:36:35
Aaa, aš ko gera būsiu aukšciau, kur nors ties Plaškiais arba dar aukščiau.

Beje, praeitą savaitgalį nusprendžiau kad jau persijungia rudeninis režimas
ir karšių reikia laukti naktį. Nakties metu turėjau normalių kibimų (nežinau
kodėl, niekas neužkibo). Na, o dienos metu kabliukai akimirksniu nuvalgomi
ir kabinėjosi vien kuojos ar plankiai. Taigi, šį kartą irgi bandysiu per
naktį sėdėti.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5377 (20100818) __________

http://www.eset.com