Tema: Re: Dugnines: bezdzioneles?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-08-18 20:24:02
na, nespresk pagal save.
ne, cia buna kai racionaliai renkiesi irankius, pradzioje - ekonomines
klases, labiau universalius, o veliau ziuri kurlink judeti traukia ir jau
tuomet perkiesi aukstesnes klases, tau labiau tinkanciam zukles budui,
irankius.
pas man dabar vienas feederis upei (iskirtinai usoriui), viena donke
pasiliksiu (gal lynui/karosui), vienas machas, vienas UL ir vienas Heavy
spiningai, muselka (beje, visus siuos metus beveik tik ja ir tezvejoju) dar
gal sis tas. aj, dar vienas dziginis kuolas, kurio irgi nenaudoju, bet jis
turi savo paskirti - kuolas gelei.
visokius voblerius jau beveik isdovanojes. liko keli lydekiniai imakatsu ir
evergreenai., kelios gumines imakatsu varles ir keli rapaliukai.
siaip as jau daug esu pridovanojes. muselka kitamet irgi ieskos kito
seimininko (tas daiktas ne uz dyka, bet tikrai 2 ar daugiau kartu pigiau nei
parduotuveje).
o dovanoju tik vaikam arba naujokam.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
cia buna kai jaunas ir kvailas prisiperki to ko nereik ir paskui stovi kampe
itariu :)