Tema: Re: Opiumas liaudziai
Autorius: Povilas
Data: 2010-07-09 22:40:50

"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> parašė naujienų
news:i17947$t9j$1@trimpas.omnitel.net...
> kazkokia nupirkta buvo uzu 199Lt. Net nustebau kokia valtis, ir didele ir
> tvirta, vienu zodziu didelis +, tikrai ne 1 ir net ne 25 kartams ta
> valtis.

Pries gerus 15 metu, pazystamas parsitempe is Svedijos supermarketo panasaus
lygio valti, tik ant jos buvo uzrasyta chalenger. Kiek mes ja tryneme
visokiomis atsiauriomis salygomis sunku ir apsakyti, o ji po siai dienai dar
galetu tarnauti,jei tik nebutu su kuom plaukioti, todel atiduota I kaima
extra atvejui - kai poilsiautojams pritruks vandens transporto,kad
pasiirstyti po ezeriuka.
O linksmiausia, kad kazkada "specai" man aiskindavo,kad pripuciamu valciu
negalima pusti su masinos ismetimo dujom, o as ja pusdavau bene su 3
masinom. Tu masinu jau senai gyvu nebebera, o ta gandonke vis dar gyva :)