Tema: Re: Opiumas liaudžiai
Autorius: NicMC
Data: 2010-07-09 20:33:28
Pasižiūrėjau atidžiau. Stovi ir Seahawk II, bet mažiukė man ji, dviese
neišsitekt, o ir atsisėst nėra kaip. Seahawk kainuoj ar tai 99 ar 149. O
aš galandu dantis į didesnę - kaina 199, atseit keturvietė, abiejuose
galuose papildomos dalys atsisėdimui. Na, spėju medžiaga iš kurios
pagaminta vis tiek ta pati, tai jama ir žiūrim, tuo labiau, kad pinigai
- ne kosmosas.