Tema: Re: Opiumas liaudžiai
Autorius: NicMC
Data: 2010-07-09 17:30:20
On 2010.07.09 16:33, dzonis wrote:
> Jei tai Mariner 4  arba Seahawk II - tai imk drasiai ir galvos nesuk,
> tikrai normalios valtys is armuoto PVC ir ne 2 kartus tinkamos isplaukt.
> Tevas pries menesi nusipirko - jau gal 5-6 kartus buvo isplaukes -
> patenkintas.
> Tikrai geresnes uz visokius nyrokus ar ufimkas.
> Jei kalbi apie tuos explorer po pitdisa - tai su jais skrituliu
> nestatyciau :)

"Keturvietė" yra su akcija už 149 Lt ar smf. Pati ta kaina pajuzinant
du-tris kartus metuose džiaugtis iki 5 vasarų. Bent jau pagal mano kišenę.
Intexo čiužiniais esu net labai patenkintas, savo pinigus atidirbo jau
keleriopai. O aukštas dvigulis su įmontuota pompa apskritai pusę metų už
lovą tarnavo. Tai primečiau, kad gal ir kiti produktai _PAGAL KAINĄ_ yra
visai neblogas variantas.